شبیه سازها

آشنایی با شبیه سازها و فروش محصولات مرتبط با آن

شبیه سازها

آشنایی با شبیه سازها و فروش محصولات مرتبط با آن

تنظیم درست شبیه ساز سگا دریم کست

سلام امروز قصد دارم تا در مورد یکی از شبیه ساز های مطرح سگا دریم کست و نحوه کار با اون توضیح بدم اما قبل از همه باید خدمت یک عده از دوستان خوبم عرض کنم که اگه میخوان شوک دسته رو به این شبیه ساز بشناسونن باید تو قسمت digital در بخش option و در زیر شاخه maple جهتهای شوک رو به این شبیه ساز بدن.

برای دریافت فایل راهنما قسمت زیر رو انتخاب کنید.


http://www.4shared.com/file/124294535/e7c2a6b7/______.html
نظرات 2 + ارسال نظر
Highlight سه‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:37

تمام این تنظیمات رو انجام داده بودم به جز اینکه در قسمت تنظیم پلاگین یکی از دو اسلات رو فقط برای VMU روشن می کردم و بعدی رو NONE میذاشتم. حالا میرم عینا انجام میدم ببینم چی میشه.
خیلی کارت درسته. حرف نداری.ممنون

نوید پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 16:38 http://sega4u.blogfa.com

سلام
سایت خوبی داری.بهت تبریک میگم.

اگر مایل به تبادل لینک هستی منو به نام مرکز دانلود بازی سگا لینک کن.بعد یه کامنت بذار تا لینکت کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد