شبیه سازها

آشنایی با شبیه سازها و فروش محصولات مرتبط با آن

شبیه سازها

آشنایی با شبیه سازها و فروش محصولات مرتبط با آن

نظرات 2 + ارسال نظر
امیر شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 21:44

با سلام به خدمت نویسنده وبلاگ دوست عزیز می شه برای من قیمت این شبیه سازها Ps2 . Xbox . PS1 رو در اینجا عرض کید یا به آیدی من ایمیل کنید. با تشکر

B A T I S T A پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 13:40

میلاد جان من هر رو وبلاگتو دیدم وبت تبریک میگم که وب خوبی داری و موضوعشم که حرف نداره دارم تقریبا یه نامه بلند بالا برات مینویسم که انشالا دیگه میام همون جا برات نظر ها رو مینویسم این جا که دیشب من یه تاپیک خرید ابن بازی هارو زدم پاک کردن!!!!!!!!!!!!مجبور شدم توی شبیه سازا بگم
حالا همون طور که گفتم من خودم توی نت تقربیا همه بازی هارو میشناسم و میتونم حتی معرفی کنم ارائه بدم البته بازی های سگا میکرو س.و پر نینتندو n64 nds , .......ولی مشکلی که دارم دایل آپ وصل میشم و نمیتونم دانلود
کنم وگرنه الان شاید کاملترین آرشیو بازی ها ی کنسولای قدیمی و شبیه سازارا جمع کرده بودم ولی خوب فعلا دسرسی ندارم
بیشتر شبیه سازهارو وخصوصا خوبا و جدیداشو دارم که گفته بودی ولی حالا این چند وقته دارم میگردم ببینم جایی پیدا میشه که بازی های کنسولای قدیمیرو از آتاری گرفته........... تا همین آخری ها شبیه ساز ایکس باکس و پلی 1و 2 کامل بصورت پک آرشیوی داشته باشه که بتونم کلا بازی هارو دیگه داشته باشم یه جا و فقط اگه ناقصی داشت توی نت بگردم دانلود کنم خیلی این چند وقته گشتم مثلا کل پک بازی های نینتندو 64 7 گیگ ناقابله که میشه روی 1 دیویدی زد
ولی خوب میدونم بازی های پلی و ایکس باکس زیاد و خودشون یه دی وی دی هستن ولی همون طور که میدونی مثلا کل بازی ها سگا یا میکرو یه سیدی هم نمیشه یا بقیه..............حالا من که گشتم چنتا سایت مثه خودت پیدا کردم که ممکنه برای فروش چیزی داشته بودن ولی کامل نبودن مثلا طرف بازی ها 64 رو که خیلی هاش بحالن رو نداشت
خلاصه میخوام جوابمو بدی که میتونی کل بازی ها رو ردیف کنی از کنسول های آنا مثه آتاری نینتندو سگا و..گرفته تا اونا که نا آشنا هستن مثه همین گیم کیوب .نئو گئو.گی پی اس و............. که اصلا توی ایران نیمدن هر کدوم با شبی هسازش و بازی هاش کنارش باشه و و حالا فایل های اموزشی در این زمینه هم داشتی که بهتر
خلاصه اگه ردیف کنی که خوبه من خریدار هستم و دیگه نگردم اینم لیست از سایت های مرجع بازی ها که میتونی بری بازی هارو دانلود کنی

www.freeroms.com
www.romhustler.net
www.coolrom.com
www.romnation.net
www.aroms.com
www.justroms.com





برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد