شبیه سازها

آشنایی با شبیه سازها و فروش محصولات مرتبط با آن

شبیه سازها

آشنایی با شبیه سازها و فروش محصولات مرتبط با آن

سلامی دوباره پس از چند روز تاخیر امروزم با دست پر اومدم تا دیگه نگین که:ای بابا!چرا صفحه ها این قدر دیر به دیر به روز میشه.و اونم اینه:

تمامی cutscence های بازی فوق محبوب و پر فروش metal gear4 به صورت مجموعه داستانی.توصیه میکنم اونهایی که این بازی رو تجربه نکردن حداقل داستانش رو از دست ندن.و این ویدئو رو نگاه کنن.

نحوه سفارشم که دیگه میدونید!


نظرات 2 + ارسال نظر
Highlight پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 22:53

باز هم سلام
مجموع بازیهای گیم بوی ادونس رو دارین؟ فقط گیم بوی ادونس نه کالر یا ساده.حجم فشرده اونها چقدره؟ قیمت؟
مجموعه بازیهای نینتندو 64 رو چطور؟ حجم و قیمت؟
مجموعه بازیهای mame که خیلی هم زیاد هستش چطور؟ حجم و قیمت؟
فایلها همه 7z فشرده شده دیگه؟هزینه هر کدوم جدا چقدره؟ هزینه پستش چقدر؟

سلام دوست عزیزم.در مورد سوال اولت باید بگم آره.سوال دومت هم باید بگم آره.من سعی میکنم هر دو تا مجموعه رو برات توی یک dvd جا بدم.و اما بر مورد mame هم باید بگم آره.اما قیمت هر دی وی دی 1000 تومان هستش البته غیر از پول پست.فایلها هم همه فشرده هستش.هزینه پستی هم بستگی به وزن محصول داره که فکر نمیکنم زیاد باشه.
برای اطلاعات بیشتر میتونی با این شماره تماس بگیری:09111397864

مجید شنبه 20 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:54

سلام من مجموعه بازی های gamecube و wii رو می خواستم آیا تمام resident evil ها روشامل میشه؟ بعد مبلغ کل با هزینه ارسال چقدر میشه

سلام.والا اگه نخوام بهت دروغ بگم باید بگم من resident evil 1 رو برای دستگاه سگا ساترن و resident evil2 Zv رو برای دستگاه سگا دریم کست و resident evil3 رو برای ps1 دارم.ولی resident evil0 رو برای دستگاه گیم کیوب دارم.دلیلشم اینه که هر کدام رو این دستگاهها دارای نکات برجسته خاصی هستند.در ضمن یادم رفت بگم resident evil:code veronica رو هم برای دستگاه سگا دریم کست دارم.مثالی هم که برای قسمت قبلی میتونم بزنم در مورد تفاوت چهره شخصیت استیو در نسخه resident evil:code veronica سگا دریم کست با نسخه عرضه شده بر روی ps2 است.و اما در مورد مجموعه بازیهای گیم کیوب باید بگم من تقریبا اکثر این بازیها رو دارم.شما لیست بده تا برات بفرستم.موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد